Spørgsmål og svar

Her samler vi nogle af de spørgsmål, som vi har modtaget på email eller i facebookgruppen. Klik på spørgsmål for at læse mere.

Påvirker Novomatrix min TV løsning?

Umiddelbart påvirker Novomatrix ikke din nuværende TV-løsning. Men fibernettet er fantastisk at streame på!

Hvad hvis jeg har brug for hjælp?

Novomatrix yder gratis support over telefonen, på hverdage mellem 9.00 og 16.00. Vi kan også godt sende en tekniker ud til dig, til kr. 250,- pr. påbegyndt time.

Cihat Bostanci er selvstændig supporter, bosiddende i Ellemarken. Han tilbyder support mod betaling og kan kontaktes på 91 10 02 00 eller matti-b@remove-this.hotmail.com

Hvor lang binding er der?

Det første år, er der en kollektiv løsning, for de, som ikke har frameldt sig.

Efter det føste år vil I fortsætte med almindelige abonnementer, hvor der gælder de almindelige lovpligtige 5 måneders binding og 30 dages opsigelse.

Hvad med router?

Vi anbefaler en TP-Link Archer C9 eller tilsvarende, da I har indvendige betonvægge og derfor har brug for en kraftig router.

Læs mere på www.novomatrix.dk - produkter - routere

Hvad med opsigelse af nuværende udbyder?

Når I tilmelder jer fiberbredbånd hos Novomatrix skal I selv opsige aftalen med jeres nuværende udbyder.

Har du brug for hjælp til opsigelse, så kontakt vores support på tlf. 70 22 22 00 eller [email protected]

.