Personlig support

Telefonsupport i åbningstiden

Du kan altid ringe til os i vores åbningstid (mandag - fredag kl. 9.00 - 16.00) på 70 22 22 00 og få hjælp, vejledninger og information til alt, der har med dit internet at gøre. Der oprettes som udgangspunkt ikke supportticket ved telefonopkald og historikken fra samtaler gemmes ikke.

Ønskes mere end blot information og mundtlig hjælp, skal du sende en mail med beskrivelse af problemet, som angivet herunder i "Support via mail".

Support via mail

Du er velkommen til at sende os en mail på support@remove-this.novomatrix.dk for at få hjælp eller fejlmelde dit internet. Når du skriver til denne adresse, bliver der oprettet en supportticket i vores supportsystem. Vi vil prøve at besvare efter bedste evne. Det er gratis at kommunikere på mail med os.

Inden du sender en email, så bedes du læse denne side for at se, om du evt. selv kan finde fejlen:
Inden du bestiller support

Hjemmesupport

Kan du ikke få hjælp via telefon eller mail, kan du booke en hjemmesupporter til at hjælpe med fejlfinding af forbindelse, trådløse router, opsætning af computer mm. Vores timepris er kr. 250,- og der faktureres minimum for én time.

Hvis det viser sig, at en fejl er forårsaget af Novomatrix, så faktureres der selvfølgelig ikke for hjemmebesøget.

Lån en router

Hvis du vil teste dit netværk med en anden router, kan du låne en router af os i 14 dage, du skal bare selv selv hente og aflevere den. Ønsker du at få routeren tilsendt, vil du blive faktureret for fragten. Hvis du får en lånerouter udleveret af en support, som del af et hjemmebesøg, så skal du stadig selv sørge for, at den kommer retur til Novomatrix.

Modtager vi ikke routeren tilbage i løbet af 14 dage, så betragtes det som et køb og vi fremsender en faktura.

Fjernsupport

Hvis du har en aftale om at en medarbejder skal kigge med på din computer, så er her link til det program, der skal anvendes.
Quicksupport